:)

-

“Baik Bagitau Siapa , Kalau Tak Aku Sepak Kau Kat Sini” – Suami

:)
PADAN MUKA KORANG..!!! LAWAK SANGAT KE KACAU BINI ORANG?? Padah Buat PRANK Call Bini Orang Ajak Makan, Suami Buat TINDAKAN GILA Pada Kru Era.Fm Iaitu Sharol Dan Tauke


%22Baik Bagitau Siapa , Kalau Tak Aku Sepak Kau Kat Sini%22

Artikel ini merupakan sebuah perkongsian Nur Nabila berkenaan panggilan prank yang popular dikalangan stesen radio di Malaysia.
Tengah drive nak balik rumah. Saya bukak radio era fm. And saya rasa over sensitif sungguh dengar segmen prank call yang sharol, tauke dan dina nazir handle nih.
Situasinya begini:
Shahrol call sorg perempuan yg dah berkahwin dan pura2 cakap yg perempuan ni nak ajak dia makan.
Si husband terdengar suara wife dia terkejut and tanya siapa yang call ni?

Si wife yang blur sungguh confirm la jawab tak tau. Si husband terus amek fon cakap siapa kau? Call bini aku nih. Syahrol pulak jawab “wife kau yg contact aku dulu”
Si husband pun cakap kat wife dia “baik bagitau siapa , kalau tak aku sepak kau kat sini”
Allah! Bila aku dengar ayat ni keluar dari seorang lelaki, dayusnya aku rasa kau! Sorry , saya dibesarkan dikalangan lelaki yang tidak pernah naik tangan pada saya. Bila saya dengar saya terasa sungguh menyirap lah.
Era fm, kalau nak buat prank call tolong la jaga sensitiviti orang, apa kau rasa kalau kau kat tempat wife dia? Bengang? Takut? Semua ada.
Nak buat lawak bukan maksud kene bodoh2 kan orang dan buat orang bergaduh. Tolong laaaa. Terasa bengang sungguh sekarang nih.
Producer, check la content bila nak on air, saya percaya yg tu dia record awal. So kalau awak jenis xde hati perasaan tu yg awak biar je. – OMM
:)

Tahi Palat Berita dikemaskini pada:

Anda mungkin meminati:

0 Response to " “Baik Bagitau Siapa , Kalau Tak Aku Sepak Kau Kat Sini” – Suami"

Post a Comment